reisen til brasil, sør-afrika og india

Sunday, January 14, 2007

Reiserute

1. Avreise fra Kristiansand 16. januar

2. Må innom København en tur(etter å ha ventet noen timer i Oslo)

3. Deretter skal jeg innom i Madrid

4. Ankomst Rio de Janeiro 17. januar!

5. 5 uker senere setter jeg meg på flyet fra Sao Paulo til Johannesburg, og tar flyet ned til Cape Town samme dag

6. 5 uker etter, sitter jeg på flyet fra Johannesburg til Mumbai

7. Planlagt retur til Norge: 14. mai

Alt er i boks. Nå må jeg bare pakke ferdig ryggsekken, og så er jeg klar for eventyr!!

6 comments:

Nils-Ove Støbakk said...

Lykke til på turen da, lille venn. Oppfør dej fint - og husk å pusse tennene! :)

Kamaget said...

Masse god tur venne!! du er seriøs tøff az!!!

Unknown said...

himmel og hav, du er så tøff! jeg er nok ikke halvparten så tøff! håper du har kommet vel fram til Rio og at du får det supert der. gleder meg til å høre om hva du opplever og hvilke morsomme folk du møter!

Karin said...

hey! long time no see..... ;-) blei litt nyskjerrig eg nå, kim reise du me?! aleina?! berre for gøy?!
Hørrtes jaffal kjempe spennande ut!;-)

GOOO TUR; min eks-editor av den fantastiske russeavis -03

Southwally said...

Rigmor e savna d allerede! Ååå.. Korfor korfor e e ikke med..??

Og ja du må huske og oppfører deg! Ikke gjør noe vi bare ville gjort sammens. Kos deg max og du er tøff!! Gler meg til morsomme historier;)

Stor klem fra Cecilie

Judith said...

Du er rå!:)Pass på deg sjølv nå da!